WIE ZIJN WIJ:

Het Sionskoor, een landelijk koor op reformatorische grondslag.

Dit nieuwe koor is bedoeld voor iedereen die graag psalmen en “liederen Sions” zingt. Vanwege de grote behoefte om met elkaar psalmen te zingen is dit koor ontstaan.

We zingen voor goede doelen binnen de gereformeerde gezindte.

IN HET KORT:

• Landelijk, reformatorisch koor
  • Alle leeftijden zijn welkom (m.u.v. jonge kinderen)
  • Gemengd koor (mannen, vrouwen, jongeren)
  • Ons repertoire bestaat uitsluitend uit Psalmen en liederen Sions
  • We geven concerten in (oude) kerken met beroepsmusici
  • Start D.V. voorjaar 2024
  • 3 repetities in uw eigen regio en 1 landelijke, generale repetitie
  • 3 concerten in 2024, 1 concert in 2025
  • Kosten €79,- per persoon. Gezinskorting bij meer dan 2 leden uit één gezin.

OPZET:

De opzet van het koor is zo dat u in uw eigen regio kunt studeren met een goede regiodirigent. U krijgt een eigen, gedrukte muziekbundel met een selectie van mooie psalm(bewerkingen) en liederen Sions. Daarnaast krijgt u ingezongen oefenbestanden van uw partij. Na een drietal regio repetities hebben we met het totaalkoor twee generale repetities in Amersfoort en Dordrecht. We geven 5 concerten in kerken gelegen in de biblebelt.

Het totaalkoor staat o.l.v. de bekende dirigent Peter Wildeman.

VOOR WIE:

Het mooie van dit alle-leeftijdenkoor is dat het hele gezin mee kan doen (m.u.v. jonge kinderen). In een tijd waarin samen zingen bij het orgel in de verdrukking komt, bieden wij u de mogelijkheid dit op een koor samen te beleven. Uiteraard kunt u ook denken aan moeder/dochter setting of vrienden/vriendinnen. Speciaal voor gezinnen is de contributie aangepast.

AANMELDEN:

Enthousiast geworden? Meld je dan aan op de onderstaande link!

Lid worden van het Sionskoor?

Kom in contact met ons!

Mail ons via:
Of volg ons op socialmedia: